Pull me down

hade en jättebra valborg med min pojke , stina och tova m.fl <3 
först ett försök till att se brasa på ön men den brann inte.... sedan for vi till åhlidhem där ja träffade en massa sköna och fulla personer! förstår inte hur vi kunde va så många på en och samma plats utan att någonting gick sönder eller försvann! det var ialla fall den bästa valborg på jävligt länge! stort tack till stina och tova <3 och självklart alla andra som var med igår! 
jag och christoffer tog bussen hem vid 1 och sen köpte vi lite godsaker innan vi somnade till "the office". 
ska fortsätta med PA100 jävla rapporten nu instängd i mitt rum... det är för fan sol och varmt ute men jag måste plugga.. mums 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0